Informace o verzi systému


Verze 1.5.1.0
Vydána dne 25.11.2016

  • Byla upravena posloupnost uveřejnění formulářů v TED a VVZ.



Verze 1.5.0.0
Vydána dne 07.10.2016

  • Registrace pouze prostřednictvím e-mailu na uzivatel@vestnikverejnychzakazek.cz.
  • Jsou přijímány pouze formuláře F16, F17, F18, F19 a jejich opravy.
  • Byla zachována funkcionalita vyhledávání formulářů dle původní legislativy.
  • Při požadavku na uveřejnění formuláře se nebude formulář podepisovat el. podpisem.
  • Nejsou již přijímány formuláře v listinné podobě a ve formě PDF.



Verze 1.4.4.0
Vydána dne 18.04.2016

  • Přidána validace u formuláře č. 3 - Oznámení o zadání zakázky a formuláře č. 6 - Oznámení o zadání zakázky - veřejné služby, v případě uvedení kategorie 17-27 je povinné zaškrtnou souhlas s uveřejněním v TEDu.
  • V objednávce v případě nadlimitní veřejné zakázky je povinné vždy odeslat formulář do TEDu. Změna se týká formulářů č. 1,2,3,4,5,6 a 15.



Verze 1.4.2.0
Vydána dne 29.01.2016

  • Opraven název formuláře v odesílaném XML pro poskytovatele el. nástrojů. Jednalo se o chybu u formulářů Oznámení předběžných informací a Oznámení o zakázce.
  • U PDF šablony č. 17 - Oznámení o zakázce v oblasti obrany nebo bezpečnosti, nebylo možné vybrat v bodu IV.1.3) ANO/NE.
  • PDF šablona č. 53 - Zrušení profilu zadavatele, nebylo možné formulář uložit.
  • Opraven nekonzistentní čas uveřejnění ve VVZ a odeslání do TEDu. V odeslaném XML pro poskytovatele el. nástrojů se lišil čas o hodinu.



Verze 1.4.1.0
Vydána dne 14.12.2015

  • Implementována validace na formát e-mailové adresy. Aplikace akceptuje pouze písmena a čísla dle validace TED.
  • Aktualizace číselníků právních forem a států dle číselníků ISVZ.
  • Implementována validace na URL adresu. Aplikace akceptuje pouze prtokol http:// a https://
  • Provedena oprava vyhledávání dle více prarametrů dle Zadavatele podle zákona č. 137/2006 Sb. nebo č. 139/2006 Sb.
  • Při editaci přílohy A u formulářů 1 a 16 byla odstraněna možnost editování sekce V. V přílohách je možné přidávat sekce V jednotlivě. Nikoliv v rámci přílohy A.
  • Nový odkaz na dokument v Nápovědě a dokumentaci: Postup při uveřejňování zakázek ve VVZ, které nejsou zadávány dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
  • Nové metodické pokyny pro formuláře č. 52 a č. 53.
  • Nový metodický pokyn k objednávce.
  • Upraven metodický pokyn pro WS import.
  • Ukončena podpora testovacího prostředí test.vestnikverejnychzakazek.cz. Testovat je nadále možné na prostředí dev.vestnikverejnychzakazek.cz



Verze 1.4.0.0
Vydána dne 30.10.2015

  • Nová verze všech PDF šablon 11.5 – starší verze nebudou již přijímány
  • Nelze podat online formulář pod nepřihlášeným uživatelem. Nepřihlášení uživatelé mohou pouze na VVZ vyhledávat veřejné zakázky.
  • Nepřihlášený uživatel si může NOVĚ stáhnout aktuální PDF šablony a metodické pokyny pod odkazem Nápověda a dokumentace/Offline formuláře a Metodické pokyny.
  • Byla provedena oprava tisku u formuláře č. 9, pole IV.2.2. datum zveřejnění.
  • Implementována validace u formuláře č. 53 – Zrušení profilu zadavatele. Nelze v poli s názvem Datum zrušení profilu zadavatele / Označení profilu zadavatele jako neaktivní, vložit starší datum než 1.8.2015.
  • Oprava formuláře č. 51 – Zrušení zadávacího řízení / Soutěže o návrh – v případě odeslání formuláře pouze do Evropského úředního věstníku a provázání na zakázku, která nebyla uveřejněna ve VVZ, nebylo možné zaškrtnout zda odeslat do TED či nikoli a automaticky se volba nevyplnila dle předchozího formuláře. Byla nastavena vždy hodnota „NE“.
  • Oprava formuláře č. 9 - Zjednodušené oznámení o zakázce v rámci DNS – v případě volby úředního Jazyka byla chybně odeslána informace do Evropského úředního věstníku.
  • Defaultně nastavena hodnota „Ano“ u pole „Jedná se o povinné uveřejnění ve VVZ?“ v objednávce, oddíl II. Informace pro statistické účely.



Verze 1.3.9.0
Vydána dne 31.07.2015

  • NOVÉ formuláře č. 52 - Oznámení profilu zadavatele a č. 53 - Zrušení profilu zadavatele dle platné vyhlášky č. 171/2015 Sb. o uveřejňování vyhlášení pro účely zákona o veřejných zakázkách a náležitostech profilu zadavatele.
  • NOVÉ metodické pokyny pro formuláře č. 52 a 53.
  • Opraven odkaz na metodický pokyn v nápovědě oddílu II.7 - Informace o dohodě o veřejných zakázkách (GPA) formulářů č. 1 (oddíl A, B) a č. 4.
  • Pole pro vložení URL adresy přijme maximálně 255 znaků.



Verze 1.3.8.0
Vydána dne 26.06.2015

  • POZOR Změna - Byla nsazena NOVÁ verze PDF šablon - 11.4. Verze šablony je vždy uvedena v západí. Prosím o stažení aktuální verze šablon PDF pro import formulářů na web VVZ či zasílání formulářů přes datovou schránku. PDF šablny ve starší verzi 11.4 budou aplikací odmítnuty.
  • Oprava pole pro vkládání Identifikačního čísla v příloze A PDF šablony č. 9 - Zjednodušené oznámení o zakázce v rámci DNS.
  • Oprava pole pro vkládání data v oddílu III. šablony č. 54 - Souhrn oznámení o zadání zakázek na základě rámcové smlouvy. Nyní se datum po uložení a znovu otevření šablony datum nemění.
  • Oprava pole pro vkládání části zakázky v oddílu V. šablony č. 18 - Oznámení o zadání zakázky v oblasti obrany a bezpečnosti.
  • Oprava polí na počet povolených znaků II.1.2 Stručný popis a VI.3.2 Podání odvolání PDF šablony č. 12 - Oznámení o veřejné soutěži na určitý výkon.
  • Oprava tisku do PDF u formuláře č. 6 - Oznámení o zadání zakázky - veřejné služby.
  • U formuláře č. 15 - Oznámení o dobrovolné průhlednosti Ex Ante a F18 - Oznámení o zadání zakázky v oblasti obrany a bezpečnost je povinné vyplnit Min. a Max % podíl v případě volby "Část zakázky bude zadána subdodavatelům na základě soutěže (viz hlava III směrnice 2009/81/ES)".



Verze 1.3.6.0
Vydána dne 06.02.2015

  • Řádný formulář č. 9 nelze provazovat na již existující zakázku.
  • U Formuláře č. 1 v oddílu II.2 jak přílohy A, tak přílohy B je nutné vyplnit předpokládanou hodnotu.
  • U formulářů č. 3 a č. 6 v oddílu II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění, byla upravena validace. V případě volby Služby a zadání čísla kategorie 1-16 a vybrání volby souhlasu či nesouhlasu s uveřejněním bude zobrazeno validační hlášení: „Položku II.1.2 Kategorie služeb č. – Zadaná kategorie služby nevyžaduje souhlas zadavatele, je uveřejňováno povinně“.
  • Opravena chyba s propisováním údaje do hlavičky uveřejněného formuláře týkající se data a čísla uveřejnění v Evropském úředním věstníku (TEDu).
  • Aktualizovány metodické pokyny k formulářům č. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,15,16,17,18,19.
  • Aktualizován metodický pokyn k vyplnění objednávky.
  • Aktualizován provozní řád VVZ, v případě zpracovávání online formulářů je nutná registrace uživatele.



Verze 1.3.5.8
Vydána dne 15.09.2014

  • Aktualizovány všechny metodické pokyny k formulářům.
  • Opravena chybná verze u PDF formuláře č.16 Akceptovaná verze PDF formulářů je 11.3.
  • Opraveny nesrovnalosti mezi metodikou, tooltipy a validacemi.
  • Opraveno automatické načítání formulářů na úvodní stránce.
  • Byla přidána nová validace u formulářů č. 02 a č. 05. V případě, že bude vyplněna lhůta pro otevírání nabídek, musí být tato lhůta rovna nebo vyšší o 1 den než je lhůta pro doručení nabídek.
  • Implementována nová funkčnost při neúspěšném přihlášení do Věstníku veřejných zakázek. Po 5-ti neúspěšných pokusek o přihlášení uživatele do aplikace, je uživateli zablokován účet na 15min.Po 20 neúspěšných pokusech je účet zablokován a je potřeba požádat prostřednictvím elektronické pošty na e-mail uzivatel@vestnikverejnychzakazek.cz, případně telefonicky na metodické podpoře o odblokování účtu.
  • Opravena chyba při vytváření navazujícího formuláře č. 54 na existující zakázku. V případě vytváření formuláře s vazbou na již uveřejněnou zakázku a nezaškrtnutí opravného formuláře, bude v objednávce zaškrtnuto, že se jedná o řádný formulář..
  • Opraveno automatické vyplňování názvu zakázky v objednávce, v případě, že je u formuláře č.01 vyplněn název zakázky v oddílu II.B.
  • Opravena validace při vyplňování formuláře č.01, v případě, že je zaškrtnuto v oddílu II.B, že se jedná o zakázku rozdělenou na části a nevyplní se příloha B, zobrazí se validační hlášení pro povinnost vyplnění této přílohy.



Verze 1.3.5.7
Vydána dne 14.07.2014

  • Aktualizovány všechny metodické pokyny k formulářům a k objednávce.
  • Aktualizován Provozní řád.
  • Kontrola shody data odeslání formuláře s datem objednávky.
  • V objednávce u formulářů č. 52, č.53 a č.54 odstraněna validace na povinné vyplnění „nadlimitní/podlimitní“.
  • Nová verze PDF formulářů, kterou VVZ akceptuje je verze 11.3, doporučujeme stáhnout nové PDF šablony na stránce Podat formulář. V názvu staženého souboru bude uvedeno např. VVZ02F1103.
  • Byly doplněny chybějící nápovědy u polí v přílohách formulářů.
  • Při předvyplnění kopie je vždy uvedeno aktuální datum odeslání formuláře.
  • V PDF formuláři č.5 odstraněna v odd.IV.3.6 věta: „Tato položka se týká všech zadávacích řízení“.
  • Opravena validační chyba na formuláři č.5 v oddílu II.2.3) Informace o obnovení zakázek týkající se také XML rozhraní.
  • V případě dělení zakázky na části je povinné vyplnit u formulářů č. 2, č. 5, č. 17 přílohu B - Informace o částech zakázky.



Verze 1.3.5.6
Vydána dne 02.06.2014

  • V souladu s metodickým pokynem k formuláři č. 54 byla doplněna validace u oddílu 4.VEŘEJNÁ ZAKÁZKA ZADANÁ NA ZÁKLADĚ RÁMCOVÉ SMLOUVY“. V případě, že nebude vyplněn tento oddíl, nebude možné formulář odeslat k uveřejnění ve VVZ.



Verze 1.3.5.5
Vydána dne 14.04.2014

  • U formulářů F03 a F06 v případě volby Jednacího řízení bez uveřejnění (ve formulářích uváděno jako - Vyjednávací bez zveřejnění oznámení o zakázce/výzvy k účasti v soutěži) a Zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie je nutné vyplnit přílohu D.
  • U formuláře F18 v případě volby Jednacího řízení bez uveřejnění (ve formuláři uváděno jako - Vyjednávací bez zveřejnění oznámení o zakázce/výzvy k účasti v soutěži) je nutno vyplnit přílohu D.
  • U historických dat, kde není v objednávce formuláře v oddílu II) Informace pro statické účely vyplněna volba s požadavkem o zaslání formuláře do Úředního věstníku EU - TED (ANO-NE), bude u opravného formuláře přihlíženo na tuto nevyplněnou hodnotu v posledním platném formuláři, jako kdyby bylo u posledního platného formuláře vyplněno NE.
  • V případě opravného formuláře jsou data z objednávky v oddílu II) Informace pro statistické účely, přebírány z posledního platného formuláře.



Verze 1.3.5.4
Vydána dne 01.04.2014

  • Uživatelsky přívětivější zobrazení formuláře při tisku do formátu .txt.
  • Na importním rozhraní VVZ shodné validace s online formulářem při vytváření opravného formuláře.
  • V objednávce je povinné vyplnění oddílu II) Informace pro statistické účely – Limit veřejné zakázky.
  • V objednávce je povinné vyplnění požadavku na odeslání/neodeslání formuláře do Evropského úředního věstníku (vyjma formulářů č. 50, 52, 53, 54 a 55).
  • V případě tisku ve formátu .txt a .pdf, je zobrazeno v záhlaví formuláře, pro snadnější orientaci, název veřejné zakázky.
  • Přidána kontrola v případě odeslání ke schválení duplicitního a dosud nezveřejněného formuláře na portálu VVZ.



Verze 1.3.5.3
Vydána dne 14.02.2014

  • Ve vyhledávání podle více parametrů se zobrazí po zadání platných formulářů č.52 – Oznámení profilu zadavatele, pouze profily, které nebyly zrušené formulářem č.53 – Zrušení profilu zadavatele.



Verze 1.3.5.2
Vydána dne 03.02.2014

  • U formuláře č.51 není u rušení části zakázky vyžadován přesný název části zakázky, ale pouze číslo části.
  • U všech formulářů u oddílu s názvem Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast je nastavena kontrola. Datum musí být minimálně vyšší o 2 dny než je datum odeslání formuláře.
  • U všech PDF tisků se název zakázky zobrazuje na úvodní stránce formuláře.
  • Je akceptována pouze nová verze PDF formulářů 11.2 .



Verze 1.3.5.0
Vydána dne 03.01.2014

  • Na evidenční číslo profilu zadavatele nelze vázat jiné druhy formulářů, vyjma formuláře č.52 a č.53.
  • Implementovány stejné validace na rozhraní jako u online formuláře č. 51.
  • Nové metodické pokyny k vyplňování formulářů č.1, 2, 5 a 17 platné od 1.1.2014.



Verze 1.3.4.2
Vydána dne 06.12.2013

  • Drobná oprava ve formulářích PDF - v URL adrese je povoleno zadat 255 znaků.



Verze 1.3.4.1
Vydána dne 29.11.2013

  • Upravena tlačítka "Předvyplnit údaje o subjektu podle IČO" na všech formulářích.
  • Na tlačítku "Předvyplnit údaje o subjektu podle IČO" byla přidána i funkce doplňování kontaktních údajů podle názvu zadavatele.



Verze 1.3.4
Vydána dne 19.11.2013

  • Nasazena kontrola údajů o zadavateli vůči základnímu registru ROS a kontrola na vyplnění místa VZ – kódu NUTS vůči základnímu registru RUIAN.



Verze 1.3.3
Vydána dne 25.06.2013

  • Při rušení části zakázky je potřeba použít tolik formulářů č.51, kolik je rušeno částí
  • S tím je spojeno povolení uveřejnění více řádných formulářů č. 51 pod jednou zakázkou
  • V příloze u formuláře č.51 přidány validace. V případě rušení části zakázky nelze zadat číslo části zakázky, která byla již zrušena, nebo naopak nebyla ani uvedena ve formuláři "Oznámení o zakázce" (Formulář č.2,5 nebo 17).
  • U online i offline (PDF) formulářů nejsou, v objednávce oddíl II. Informace pro statistické účely, dostupné radiobuttony do TED ANO-NE. Věnujte prosím pozornost metodickému pokynu u formuláře č.51
  • Je možné formulář vytisknout jak ve formátu PDF, tak i TXT (TXT zobrazí i dlouhé texty v polích, které se do šablony PDF nevejdou)
  • U formuláře č. 1 v příloze B Informace o částech zakázky je přidána validace. V případě, že formulář je odesílán do TED je potřeba zaškrtnout jeden z radiobuttonů „Tato příloha se vztahuje k:“
  • Upraveny metodiky u formulářů č. 1, 2, 4, 5, 6, 9, 16, 17, 51, 52, 53, 54.
  • Sjednoceno písmo ve všech tooltipech
  • Seznam vyhlášení – formulář se otevírá ve stejném okně
  • Dokument (metodický pokyn, dokumentace) je vždy otevírán v novém okně
  • Ve „Svých vyhlášení“ u všech stavů formulářů přidán sloupec s názvem „TED“.
  • Omezení znaků EČF a EČZ ve vyhledávání podle více parametrů a podle evidenčních čísel
  • U formuláře č.4 upraven oddíl dle SIMAP. Text “Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem“ změněn na „Název přidělený zakázce zadavatelem“
  • Na úvodní stránce u vítězů veřejných zakázek změněn sloupec na název „Název zadavatele“ a „Název dodavatele“
  • Formuláře 2, 5 a 17 nelze mezi sebou provazovat. Vytvořena validace.
  • V hlavičce formuláře přidán stav formuláře “neplatný” v případě, že je na daný formulář navázán formulář opravný.
  • Při odesílání XML přes webové rozhraní, nepovolit formulář odeslat v případě, že XML obsahuje nevalidní znaky
  • U formuláře 52 a 53 v objednávce u oddílu II. Informace pro statistické účely (Jedná se o uveřejnění týkající se profilu zadavatele změněn tooltip na text Zadavatel zaškrtne „Ano“ v případě, že požaduje uveřejnění Oznámení nebo Zrušení profilu zadavatele ve VVZ ve smyslu § 17 odst. x) zákona 137/2006 Sb. V případě, že zadavatel nezaškrtne žádnou možnost, bude na položku nahlíženo, jako kdyby bylo zaškrtnuto „Ne“.
  • U PDF formulářů rozšířeno počet znaků částky na 14 znaků
  • Ukončena podpora rozhraní LEGACY
  • V „Seznamu mých vyhlášení“ u všech stavů formulářů přidán sloupec s názvem „TED“.



Verze 1.3.2
Vydána dne 21.01.2013

  • Nasazen nový design, který umožní přehlednější a jednodušší ovládání aplikace a zároveň byly provedeny technologická vylepšení na pozadí. Základní informace o funkcionalitách a ovládání Věstníku veřejných zakázek s ohledem na nový design naleznete v sekci NÁPOVĚDA A DOKUMENTACE.
  • Byly doplněny tipy pro úspěšné vyhledávání v sekci VYHLEDÁVÁNÍ FORMULÁŘŮ
  • Po vyhledání formulářů jsou graficky odlišené formuláře, pro které existuje novější opravný formulář.
  • Seznam vyhledávání již není řešen oknem v okně, není potřeba rolovat uvnitř krátkého okna.
  • Doplněn stručný popis aplikace a jak s ní pracovat – na úvodní stránce a v sekci NÁPOVĚDA A DOKUMENTACE
  • Na úvodní stránce jsou předdefinované základní vyhledávání podle nejčastějších podmínek.
  • Byl umožněn přenos dat z předchozího formuláře stejné zakázky do aktuálně tvořeného. Do procesu vytváření formuláře je vložena meziobrazovka s možností navazování formuláře k zakázce v rámci jejího workflow. Součástí této meziobrazovky je v případě opravného formuláře možnost předvyplnění všech polí.
  • Formuláře se nyní tisknou přes PDF, což řeší většinu hlášených problémů s tiskem. Text je oříznut dle velikosti polí stanovených směrnicí 2004/18/ES.
  • Verze formulářů PDF jsou verzované a aplikace přijímá pouze aktuální verze. To platí pro všechny kanály příjmu těchto formulářů. Minimální akceptovaná verze PDF formulářů je 11.1.
  • Platnost linku při podání off-line formuláře prodloužena z původních 24 hodin na 10 dnů.
  • Aplikace je připravena na odesílání formulářů F14 do TED.
  • V ceníku je zohledněna změna DPH platná od 1.1.2013



Verze 1.3.1
Vydána dne 07.12.2012

  • Pro opravné online i offline formuláře jsou v objednávce (ve všech typech) v sekci II. Informace pro statistické účely, radiobuttony neaktivní. Důvodem je, aby zadavatel nemohl pro opravný formulář změnit tyto volby již jednou zadané v řádném formuláři.
  • Pro formuláře F03, F06, F18 (všechny typy) - v případě vyplnění pole V.1) Datum zadání zakázky – je nastavena validace tak, že toto datum nesmí být větší než datum odeslání formuláře.
  • Opakované sekce na úrovni příloh jsou po uveřejnění viditelné v rámci formuláře.
  • Změna kódu pro Velkou Británii z „GB“ na „UK“.
  • Omezen počet znaků ve všech polích offline formulářů. Důvodem je, aby se zamezilo problémům s tiskem, kdy byl dlouhý text nečitelný.
  • U formuláře F54 lze uveřejnit 4 řádné formuláře stejného typu a druhu a to za daný rok a čtvrtletí.
  • U všech formulářů změněna pole pro měnu a stát z textových polí na comboboxy.



Verze 1.3.0
Vydána dne 15.10.2012

  • Upraveno vyhledávání dle data uveřejnění. Nyní se zobrazují formuláře od nejnovějších po nejstarší.
  • V online i v offline formulářích v objednávce v bodu „IV. Fakturu vystavit na:“ je upraven způsob zasílání fakturace. Přidány radiobuttony „Přeji si zasílat elektronickou fakturu (PDF formát) jednotlivě po každém uveřejnění“ (s tooltipem) a „Přeji si zaslat fakturu v listinné podobě souhrnně za zůčtovací období“
  • V online i v offline formulářích v objednávce v bodu „III. Objednávající“ přidána povinnost vyplnění e-mailu v případě výběru elektronické fakturace v bodě „IV. Fakturu vystavit na“
  • Změna automatizovaného rozhraní pro elektronická tržiště spojená s elektronickou fakturací - aktualizace XSD
  • V objednávce v bodu „I. Věc: Objednáváme uveřejnění přiložených informací ve VVZ“ v offline i online formuláři 52 a 53 změněny elementy: „Evid. č. profilu zadavatele“ a „Kód profilu zadavatele“
  • U povinných i nepovinných polí, kde se vyplňuje URL adresa upravena validace
  • Na stránce se seznamem příloh přidáno tlačítko Zakázka pro přesměrování zpět na zakázku a na detailu přílohy přidána tlačítka Přílohy pro přesměrování na seznam příloh a Zakázka
  • Zasílána notifikace všem provozovatelům, kteří mají vytvořené GUID a zasílají formuláře do VVZ přes XML rozhraní. V příloze e-mailu je XML, obsahující informace o uveřejněné zakázce
  • U webového formuláře č.3 upraveny v bodu „VI.3.3 Subjekt u kterého lze získat informace o podání odvolání“ elementy „Poštovní adresa“ a „Obec“
  • V případě uveřejnění formuláře v TED bude po uveřejnění formuláře uvedeno v hlavičce u všech typů formulářů kromě 14, 15, 16, 17, 18, 19 a národních formulářů „Číslo a datum uveřejnění v TED“
  • U online i offline formuláře 52 provedena úprava v oddílu „4. Údaje o veřejných zakázkách zadavatele“. Radiobuttony byly nahrazeny checkboxy
  • Formuláře lze propojovat pouze přes evidenční číslo zakázky, které se vyplňuje v objednávce v oddílu „I. Věc: Objednáváme uveřejnění přiložených informací ve VVZ“
  • V online i offline formulářích č. 50,52,53,54,55 v objednávce v bodu II. Informace pro statistické účely odstraněno ze seznamu Požadujete odeslat formulář do Úředního věstníku EU? A Jedná se o povinné uveřejnění v Úředním věstníku EU



Verze 1.2.3
Vydána dne 6.9.2012

  • Datum odeslání formuláře a datum objednávky je automaticky nastaveno na aktuální datum a nelze jej měnit
  • Provedena úprava tooltipů (nápovědy) u IČO checkboxů v objednávce
  • Opraven kód NUTS u PDF verze formuláře č. 53
  • Přidáno číslování u opakujících se příloh pro zjednodušení orientace uživatelů
  • U online a PDF formuláře č. 52 a č. 53 změněn text v z původního „Evidenční číslo Veřejné zakázky“ na „Evidenční číslo profilu zadavatele“, následně upraveny nápovědy
  • U online formulářů č. 3, 6 a 9 se nyní zobrazuje IČO zadavatele a IČO dodavatele v horní části formuláře, který je ve stavu uveřejněn
  • U bodu „Informace o elektronické dražbě“ bylo implementováno lepší řešení souvisejícího pole v případě vyplnění radiobuttonu „ano“
  • V objednávce je nyní možné v bodu „VI.) Potvrzení objednávky zaslat na adresu“ uvést až 3 e-maily, upravena byla i nápověda k tomuto bodu
  • V seznamu profilů zadavatelů doplněn sloupec Evidenční číslo profilu zadavatele
  • Doplněna validace u formuláře č. 53 na povinné vyplnění evidenčního čísla a kódu pro související formuláře
  • V online rozhraní pro formulář č. 15 byly přidány nepovinné elementy „Oznámení se týká“ s možnostmi „rámcové smlouvy“ a „DNS“
  • V online rozhraní pro formulář č. 3 byly přidány nepovinné elementy "Elektronický přístup k informacím (URL)" a "Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL)"



Verze 1.2.2
Vydána dne 30.7.2012

  • Přidána povinnost uvést DIČ na objednávce
  • K textovým polím IČO a DIČ přidány checkboxy, které lze využít v případech, kdy nemá zadavatel či dodavatel přidělené IČO a DIČ
  • Oprava XML legacy formátu – svazování s existujícím formulářem
  • Sjednocení formuláře objednávky pro PDF a web (položky pro statistiku)
  • Původní zkratka IS VZ US změněna na VVZ u všech formulářů
  • Validace PSČ ve formulářích: nově akceptovaný i mezinárodní formát až do 10 znaků
  • Změněna logika a řazení příloh typu C (C1,C2,C3) -> automaticky přikládány k formuláři, který ji vyžaduje
  • Nejčastější dotazy a odpovědi /FAQ/ - přidán filtr zobrazení „Všechny otázky a odpovědi“
  • Oprava filtru vyhledávání dle zadavatele
  • Oprava vyhledávání souvisejících zakázek – zobrazení názvu zakázky
  • Předvyplnění příloh formuláře při předvyplnění kopie
  • Sjednocení vizualizace ovládacích – radiobuttony vždy vlevo od textu
  • Pro PDF formuláře upravena logika vzájemných vazeb radiobuttonů
  • Nasazeno rozhraní na export fomulářů (lze využít i pro statistické účely)



Verze 1.2.1
Vydána dne 3.7.2012

  • U formulářů F01-F13 a F15-F19 proveden soulad s Prováděcím nařízením (EU) č. 842/2011 ze dne 19. srpna 2011, kterým se stanoví standardní formuláře pro zveřejňování oznámení v oblasti zadávání veřejných zakázek a kterým se zrušuje nařízení (ES) č. 1564/2005.
  • U formuláře F50 proveden soulad s vyhláškou č. 217/2006 Sb., kterou se provádí koncesní zákon.
  • U formulářů F51-F54 proveden soulad s vyhláškou 133/2012 Sb., o uveřejňování vyhlášení pro účely zákona o veřejných zakázkách a náležitostech profilu zadavatele.
  • U formuláře F55 proveden soulad s vyhláškou č. 297/2010 Sb., o stanovení vzoru formuláře pro uveřejnění oznámení o zahájení nabídkového řízení pro výběr dopravce k uzavření smlouvy o veřejných službách v přepravě cestujících.
  • Ve formuláři se automaticky nastavuje datum podání.
  • Provedeno několik minoritních úprav objednávky.
  • Rozšíření online XML rozhraní o funkce pro zjištění verze rozhraní a podporovaných formátech.
  • Tisk formuláře dostupný i pro anonymního uživatele.
  • V zobrazení formuláře byla přidána informace o typu formuláře a z evidenčního čísla formuláře byl vytvořen link na související formuláře.
  • Pokud je uživateli přidělen GUID pro zasílání dat přes XML rozhraní, zobrazuje se GUID v detailu nastavení účtu.
  • Heslo uživatelského účtu může obsahovat i speciální znaky.
  • Při překlápění PDF formuláře do webového se automaticky naformátují číselné hodnoty.
  • Opravena skupina chyb souvisejících s chybným zobrazením několika prvků na formulářích.
  • Úprava tisku, aby se využila maximální plocha tisknutelné stránky.
  • Vytvořeno rozhraní pro XML export dat.



Verze 1.2.0
Vydána dne 4.6.2012

  • Optimalizace uživatelské přívětivosti vyhledávání. Přehlednější menu, přehlednější nápověda u jednotlivých parametrů, výchozí řazení výsledků od nejnovějšího data, možnost řadit podle všech parametrů v seznamu výsledů, automatické odrolování stránky na seznam výsledků, úpravy grafiky a rozložení parametrů vyhledávání na stránce.
  • Optimalizace rychlosti vyhledávání vítězů zakázek.
  • Na formuláři se zobrazuje datum odeslání do TED.
  • Vyhledávání profilů zadavatelů i podle IČO. Výsledky je možné řadit podle všech parametrů v seznamu výsledků.
  • Přidán dokument "Metodika pro připojování elektronických nástrojů na XML rozhraní Věstníku veřejných zakázek", dostupná z menu "Provést uveřejnění -> XML rozhraní pro VVZ".
  • Přidána možnost odkliknout přepínač (tzv. radiobuton) ve webových formulářích, aby bylo možné ponechat výběr sekce prázdný.
  • Odkaz na stránky www.vestnikverejnychzakazek.cz obsažený v e-mailu s potvrzením registrace nového uživatele je nyní aktivní i ve webových e-mailových klientech.
  • Formuláře lze vytisknout i ve stavu "Odesláno ke schválení" a "Rozpracováno".
  • V prohlížeči IE 8 nedochází k ořezání dlouhých textů zobrazených ve výběrových seznamech (tzv. combobox).
  • E-mailové zprávy jsou čitelné i v nových verzích e-mailového klienta Thinderbird.
  • V XML rozhraní subverze 7.1. u formulářů 1,2,4,5,7,8,10,12,16 a 17 je v XSD přesunuta opakovaná sekce přílohy A z hlavního formuláře do přílohy A.
  • Oprava: U formulářů F52 a F53 se na hlavní stránce už zobrazuje název profilu.
  • Opravy chyb tisku v prohlížečích Chrome a IE.
  • V seznamu souvisejícíh formulářů se zobrazují pouze zveřejněné formuláře.



Verze 1.1.9.160
Vydána dne 21.5.2012

  • Aktualizace metodiky objednávky.
  • Pokud uživatel zadá neexistující číslo veřejné zakázky, import PDF vrátí, že nelze odeslat PDF dokument.
  • Opravena chyba, kdy v některých případech přestalo fungovat podepisování po instalaci nové verze JAVA SE 7 Update ze dne 26.4. 2012. Postup instalace a odpovídající konfigurační soubor lze získat na stránce přístupné z hlavního menu Informace o systémy -> Nastavení elektronického podpisu.
  • Opravena chyba validace formulářů 50 a 55, kdy nebylo možné odeslat formulář s vyplněnými údaji v sekci VII.I.
  • Nelze zobrazit neuveřejněný anonymně zaslaný formulář bez přihlášení.
  • Další interní technologická vylepšení.


Zveřejněné verze

Verze 1.1.9
Vydána dne 30.4.2012

  • Funkcionalita Životního cyklu zakázky (Upraveny oline formuláře, offline PDF formuláře, XML rozhraní a e-mailové notifikace).
  • Kompletní validace na XML rozhraní pro formuláře 3, 51, 54.
  • Do XML rozhraní doplněn formulář F09 ve formátu Legacy.
  • XML rozhraní ve formátu Legacy rozezná opakovanou přílohu D2.
  • XML rozhraní v prostředí DEV a TEST provádí automatické uveřejnění.
  • Aktualizace XSD schémat pro XML rozhraní ve formátu Universal.
  • Technologické optimalizace fulltextového vyhledávání a indexování.
  • Vylepšena bezpečnostní ochrana.
  • Při odesílání do TED se v PDF neořezávají dlouhé texty.
  • V RSS se korektně zobrazují názvy zakázek.
  • Podepsané e-maily lze otevírat i ve starších verzích e-mailových klientů.
  • Optimalizace rychlosti načítání stránek.
  • Validace se provádí i na zadané číslo CPV kódu, ne jen na formát.



Verze 1.1.9
Vydána dne 30.4.2012

  • Funkcionalita Životního cyklu zakázky (Upraveny oline formuláře, offline PDF formuláře, XML rozhraní a e-mailové notifikace).
  • Kompletní validace na XML rozhraní pro formuláře 3, 51, 54.
  • Do XML rozhraní doplněn formulář F09 ve formátu Legacy.
  • XML rozhraní ve formátu Legacy rozezná opakovanou přílohu D2.
  • XML rozhraní v prostředí DEV a TEST provádí automatické uveřejnění.
  • Aktualizace XSD schémat pro XML rozhraní ve formátu Universal.
  • Technologické optimalizace fulltextového vyhledávání a indexování.
  • Vylepšena bezpečnostní ochrana.
  • Při odesílání do TED se v PDF neořezávají dlouhé texty.
  • V RSS se korektně zobrazují názvy zakázek.
  • Podepsané e-maily lze otevírat i ve starších verzích e-mailových klientů.
  • Optimalizace rychlosti načítání stránek.
  • Validace se provádí i na zadané číslo CPV kódu, ne jen na formát.



Verze 1.1.8
Vydána dne 2.4.2012

  • Zapnuty striktní validace na XML rozhraní pro elektronická tržiště u formulářů 1, 2, 3, 4, 5, 6, 51, 54.
  • Po zveřejnění zakázky přes el. tržiště se odesílá e-mailová notifikace i na adresu „e-mail 2“ uvedenou v profilu tržiště.
  • Na XML rozhraní zapnuty striktní validace elektronických podpisů.
  • Při odeslání formulářů 3, 51, 54 dochází k okamžitému zveřejnění v prostředí DEV a TEST. V produkčním prostředí se uveřejnění provede v zákonných lhůtách.
  • Zrychlení vyhledávání.
  • Výchozí zobrazení vítězů zakázek za posledních 7 dní
  • Soulad PDF formulářů 4, 6, 8, 10, 11, 15, 53 s vyhláškou 842/2011 EU.
  • Kontrolovaná délka evidenčního čísla zakázky na XML rozhraní nastavena na 13 znaků.
  • Název zadavatele a název zakázky se zobrazuje korektně na RSS kanálu.
  • Výpis vyhledávání už není omezen na 1000 záznamů.
  • Profily zadavatelů nyní zobrazují historii zadavatele se stejným IČO a názvem.
  • Doplněn postup "Nastavení elektronického podpisu" do sekce "Informace o systému".
  • Aktualizace metodického pokynu k formuláři 1.



Verze 1.1.6.129
Vydána dne 8.3.2012

  • Přidána stránka „Informace o verzi systému (ChangeLog)“



Verze 1.1.6
Vydána dne 6.3.2012

  • Přidána stránka „Nejčastější dotazy a odpovědi (FAQ).
  • Grafická úprava aktualit.
  • E-mailová adresa odesilatele při zveřejnění je nyní shodná s adresou uvedenou v elektronickém podpisu. Řeší problémy otevírání elektronicky podepsaných e-mailů v některých e-mailových klientech.



Verze 1.1.5
Vydána dne 28.2.2012

  • Minoritní úpravy rozmístění ovládacích prvků na formulářích č. 1, 12, 13, 50



Verze 1.1.4
Vydána dne 20.2.2012

  • Minoritní úpravy rozmístění ovládacích prvků na formulářích č. 9, 54, 52.
  • Sjednocení rozhraní offline PDF a online XML s návratovými kódy.